שירלי ממליצה: 5 עסקים פליאו בעמק יזרעאל

שירלי ממליצה

שירלי ממליצה

תושבי טבעון, יקנעם, רמת ישי והקריות כבר לא צריכים לחפש נואשות אחרי בעלי עסקים שיבינו ללבם הקדמוני – שירלי טל כהן, “מובילת פליאו בקהילה” מוסמכת, ריכזה את חמשת המקומות שכל קדמוני מהעמק צריך להכיר:

 

1. האטליז

אטליז סמיר טבעון ידידותי לפליאו

“אטליז סמיר” במרכז המסחרי של בסמת טבעון הוא “חבר” לכל פלאולית. האטליז נבחר כאחד מ-12 האטליזים הטובים בארץ על ידיי Ynet. אפשר (וכדאי) להזמין מראש בטלפון: 04-983-0501. שימו לב, האטליז לא כשר.

 

2. שמן הזית

שמן זית בית בד גלילי בבית לחם הגלילית

“בית בד גלילי” בבית לחם הגלילית מפיק שמן זית באיכות מעולה מזנים שונים וכבושים תוצרת עצמית ללא תוספים. את הזיתים הם מגדלים בעצמם במטעים אורגנים סמוך לבית הבד. המוצרים של “בית בד גלילי” זוכים בתחרויות בין-לאומיות וכולם עומדים בתו איכות של מועצת הזיתים, כמו גם בעלי תעודת כשרות. שימו לב: לא כל המוצרים הנמכרים הינם פליאו, ועל כן כדאי לוודא לפני הרכישה. ניתן ליצור קשר באמצעות הטלפון: 04-689-9779, וכמובן דרך הפייסבוק או האתר.

 

3. הרטבים והמרינדות

spice it

גבי שוהם המוכשר מייצר רטבים, מרינדות ותבלינים מעולים ללא תוספת סוכר וגלוטן תחת השם “Spice it”. בין המוצרים אפשר למצוא קטשופ קדמוני, ווסאבי, אריסה, סחוג, עמבה ופסטו – כולם פליאו למהדרין. המוצרים נמכרים כרגע בשווקי הפליאו באיזור השרון – כפר סבא והרצליה (כדאי להזמין מראש), ובמסעדות “צ’ופ צ’ופ” בהוד השרון (כולל משלוחים), “תאוות בשרים” ו”ארטישוק” בתל אביב. ניתן ליצור קשר ישירות עם גבי דרך עמוד הפייסבוק של Spice It.

 

4. הנקניקיות

נקניקיות ללא חומרים הלגה וורסט

מי שלא מכיר את “הלגה וורסט” ואת דובי פורת שעומד מאחורי השם לא יודע נקניקיה טובה מהי. “הלגה וורסט” הוא בעצם שארקוטרי בוטיק – אטליז נקניקיות בעמק יזרעאל המתמחה בהכנת נקניקיות, נקניקים ובשרים מעושנים בעבודת יד. כל נקניקיה עשויה מ-100% בשר איכותי, ללא כימיקלים ותוספות. התוספות היחידות הן טעמים וגבינות. באתר של “הלגה וורסט” אפשר לראות את קטלוג המוצרים, להזמין משלוח עד הבית ולבדוק היכן יש נקודת מכירה הקרובה אליכם. ניתן תמיד להתקשר לדובי בטלפון 5724878 – 054.

 

5. הפיצה

פיצה פליאו

ב-La Kish של קרן טל מיוקנעם עלית, קרן מייצרת פיצות פלאוליתיות איכותיות ללא סוכר וללא גלוטן ונותנת שירות נפלא בצירוף חיוך. לא צריך להרחיב מעבר – פשוט תנסו ותתאהבו! ניתן להזמין טלפונית: 052-6244655.

 


צילומים: “אטליז סמיר”, “בית בד גלילי”, “Spice it”, “הלגה וורסט”, שירלי טל כהן.

 

 

תגובות

  Subscribe  
קבלת עדכונים על